قالب پرشین بلاگ

مستطیل آبی

مستطیل آبی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرهای ورزشی و آدرس footballworldnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فارس - تیم راه ساری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور این هفته در حالی میزبان پرسپولیس تهران است که محمود لطفی و یاسر ابراهیمی دو بازیکن اصلی و باتجربه خود را به علت محرومیت در اختیار ندارد.

 تیم راه ساری که خطر سقوط به لیگ دسته یک فوتسال کشور را بیش از گذشته احساس می‌کند در صورت پیروزی برای ماندن در لیگ امیدوار می‌شود.

 اگر نتیجه‌ای غیر از پیروزی برای راه ساری در این بازی به دست آید در عمل راه ساری به لیگ پایین‌تر سقوط خواهد کرد و نماینده فوتسال مازندران نابود می‌شود.

 تجربه نشان داده است تیم‌های دیگری از مازندران که در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور بودند و به لیگ دسته یک سقوط کردند دیگر موفق به صعود لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور نشدند.

 تیم‌هایی همچون فجر قائم گلوگاه، میلاد تنکابن و صنایع محبوبی آمل از جمله تیم‌های مازندرانی بودند که پس از سقوط موفق نشدند به لیگ برتر فوتسال کشور راه یابند.

 زمانی تیم راه ساری با همین بازیکنان جوان و بومی از مدعیان لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شد و با همین بضاعت و بازیکنان در دوران حضور خود در لیگ از مدعیان و همیشه جزء شش تیم برتر بالای جدول بود.

* سؤال‌های بی‌جواب

 چرا راه ساری به این حال و روز افتاد، راه ساری که سابقه 10 ساله در لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور دارد و تنها نماینده شمال کشور در این رقابت‌ها محسوب می‌شود با توجه به سابقه درخشان در سال‌های گذشته به راستی چرا به این حال و روز افتاد.

 آیا مشکل تیم بازیکنان هستند، آیا مشکل از مدیریت باشگاه است، آیا مشکل مالی باشگاه در نتایج تیم تاثیرگذار بود، آیا این تیم از همان ابتدا فصل بد بسته شد، آیا مسئولان ورزش استان هم در ناکامی تیم دخالت دارند، آیا مربی ابتدا فصل راه ساری در حد این تیم نبود، آیا تغییر مربی در نیم‌فصل دوم برای تیم تاثیرگذار بود و دیگر سؤال‌های متعددی که می‌تواند در این امر دخالت داشته باشد راباید پاسخ داد که چنین نشد.

 تیم راه ساری در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در روز جمعه 21 بهمن از ساعت 16 در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری به دیدار تیم پرسپولیس تهران می‌رود.

 راه ساری هم‌اکنون از 21 بازی خود صاحب 12 امتیاز بوده و در رده 13 جدول 14 تیمی این مسابقات جای دارد و همچنان از گزینه‌های اصلی سقوط به لیگ دسته یک فوتسال باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود.
 

[ پنج شنبه 20 بهمن 1390برچسب:, ] [ 15:20 ] [ mahiar ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Mah Music :.

درباره وبلاگ

جدیدترین اخبار فوتبال را از ما بخواهید
امکانات وب

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 360
بازدید دیروز : 73
بازدید هفته : 488
بازدید ماه : 486
بازدید کل : 64392
تعداد مطالب : 401
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1